Resultats de la cerca frase exacta: 6

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. publicitat nativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica publicitària consistent a crear continguts d'acord amb les característiques i les funcionalitats específiques de les plataformes a què van destinats. [...]
2. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
3. món persistent
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Espai virtual on es desenvolupen determinats videojocs concebut perquè l'acció del joc no s'aturi i continuï evolucionant malgrat que el jugador deixi de jugar-hi, d'acord amb la intervenció de la resta de jugadors connectats. [...]
4. classificació de continguts
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema que valora els continguts audiovisuals d'acord amb un seguit de categories i estableix el grau d'adequació dels continguts al públic destinatari de diferents edats. [...]
5. periodisme gonzo
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Periodisme que es caracteritza pel tractament dels temes d'acord amb la visió personal i particular del periodista, sovint de manera exagerada, subjectiva i amb històries ficcionades narrades en primera persona. [...]
6. saturació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Estat d'un amplificador en el qual el senyal de sortida és inferior al que correspondria d'acord amb el d'entrada, pel fet d'ésser aquest molt superior al previst com a normal per l'aparell. [...]